marți, 10 februarie 2009

ai simtit ?


ai simtit vreodata ca te cheama gresit?

ca numele pe care il porti nu te reprezinta si e chiar in conflict cu cine esti tu, cu personulitatea ta...
cine esti tu?

cine vrei tu sa fi, cine crezi tu ca esti... ceea ce vor altii sa vada in tine.

esti aceast manunchi de dorinte si sudori care aspira catre ceea ce nu au.
n ai simtit?
atunci e OK, probabil ca nici nu citesti asta.

probabil ca te ai oprit la "ai simtit..." pentru ca acolo s a intamplat un blocaj, la nivelul psiho afectiv.
cu siguranta...ceea ce era pe ecran nu se identifica cu nimic din tine.

cu siguranta... cu siguranta... cu siguranta... cu siguranta

siguranta mea... ha ha ha (Nelson type of ha ha) SIGURANTA MEA e asa de fragila...
bleah.

cine stie ce am vrut sa spun.
am uitat demult, inainte de a scrie, inainte de a cadea

...e un vis, e o minune...sa alerg doar cu tine...sa nu m ascund de ploaie sau vant

...vino, pe o margine de lume... si nici nu vom sti daca visam :(

gandul meu te cheama....

in viata simti cand se apropie unele momente de foc... unele dintre cele mai grele momente din viata...le simti...nu ti dai seama, nu realizezi... dar le simti.

si daca o sa reusesc
si daca o sa inving
si daca o sa cuceresc
si daca o sa calc
si daca o sa inving
o sa inving
o sa inving
o sa inving
sa inving
inving

vincero ! :)

si oricum pana la urma l'important c'est d'aimer ...

cred.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce faci, straine?